دانلود FIFA 15 - بازی فیفا 15
(93/12/24) تغییرات:

کرک نسخه 3 گروه 3DM به همراه آپدیت های 1 تا 4 اضافه شد.

هر سال طرفداران بازی‌های کامپیوتری که از طرفداران سر سخت فوتبال هم هستند با شروع فصل جدید منتظر انتشار نسخه جدیدی از بازی تحسین شده، موفق و فوق العاده محبوب FIFA هستند. شاهکار شرکت EA Sports که علاوه بر راضی کردن طرفداران ثابت خود هر سال تعداد بیشتری از طرفداران رقیب خود یعنی PES را به سمت خود می‌کشاند و فاصله رقابت را به نفع خود بیشتر و بیشتر می‌کند. امسال هم طبق سنت سال‌های پیش با شروع فصل جدید، نسخه جدید بازی FIFA با ویژگی‌های جدید منتشر شد. مسئولان ساخت بازی ادعا کرده اند که FIFA 15 از تمامی نسخه‌هایی که تا به حال منتشر شده است جذاب‌تر و پر هیجان‌تر است و برای شفاف سازی بیشتر آن را با نسخه سال قبل یعنی نسخه 14 مقایسه کرده‌اند و این نسخه را بسیار قوی‌تر از نسخه قبلی معرفی کرده‌اند. البته تعداد زیادی از منتقدین و سایت‌های معتبر ارزشیابی بازی‌های کامپیوتری این ادعای سازندگان بازی را تایید کرده‌اند. شعار امسال بازی فیفا «بازی را حس کنید» (Feel the Game) است و نشان می‌دهد که سازندگان بازی تا حدی بر روی روان بودن سبک بازی کار کرده‌اند که بتوانید بیشترین لذت را از دریپل زدن، به ثمر رساندن گل‌های متفاوت، پاس کاری، بازیکن یابی و غیره ببرید! در ادامه برخی از ویژگی‌های نسل جدید بازی فیفا به اختصار معرفی شده‌اند.

برخی از ویژگی‌های بازی FIFA 15:
- هوش مصنوعی حساس:
برای اولین بار بازیکنان بر اساس موقعیت‌های مختلف درون بازی بیش از 600 واکنش احساسی نشان می‌دهند. مثلا زمانی که هدف یک تکل خشن قرار بگیرند و یا یک موقعیت خوب را خراب کنند و یا این که یک گل فوق العاده به ثمر برسانند مثل بازیکنان واقعی احساس خود را بروز می‌دهند.

- گزارش و نمایش با کیفیت وقایع بازی: علاوه بر کیفیت بالای گزارش صحنه‌های مختلف بازی، طرفداران هم نسبت به موقعیت‌های خاص عکس العمل نشان می‌دهند.

- مدیریت تیم: شما می‌توانید از 1 تا 6 دستور بازی مختلف را به تیم خود بدهید. در نتیجه می‌توانید در موقعیت‌های مختلف و در مقابل حریفان متفاوت از ترکیب‌ها و تاکتیک‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید، استفاده کنید.

- دروازه‌ بان‌های بهتر: احتمالا در نسخه‌های قبلی فیفا شاهد لحظاتی بوده‌اید که دروازه بان‌ها در برخی موارد که به ندرت هم پیش می‌آمدند، هیچ تلاشی برای دفع یا جمع کردن توپ‌های نزدیک به خود نمی‌کردند. حال در این نسخه با بالاتر رفتن هوش مصنوعی دروازه بان‌ها شاهد نمایش بهتری از طرف آن‌ها خواهیم بود.

- تشخیص تاکتیک‌ها: بازیکنان می‌توانند تاکتیک‌های تیم‌ها را تشخیص دهند و بر اساس آن سبک بازی خود را تغییر دهند.

- گرافیک خیره کننده: صورت و ظاهر بازیکنان با جزئیات بسیار بالایی ساخته شده است. علاوه بر این بدن آن‌ها هم مانند بدن یک ورزشکار واقعی قدرتمند به نظر می‌رسد. لباس بازیکنان هم نسبت به شرایط زمین تغییر می‌کند، مثلا با لیز خوردن در زمین بارانی گلی می‌شود.

- مستطیل سبز زنده: استادیوم زنده و شور و هیاهوی تماشاچیان زندگی را در کالبد بازی می‌دمد. چمن‌های زمین نسبت به تکل‌ها و ردپای بازیکنان تاثیر می‌پذیرند. تور دروازه‌ها و پرچم کرنرها با وزش باد به حرکت در می‌آیند.

علاوه بر موارد ذکر شده قسمت مربی‌گری و تولید ستاره جدید، جنگ‌های تن به تن و کنترل روان بازیکنان از دیگر نقاط قوت این بازی است.